ארבעה ימים בלבד אחרי שירד מהפייבסוק, הצליח משרד הפרסום מומה להעלות מחדש את הקמפיין המדובר של וודקה חורטיצה, שהיקפו נאמד בכ-350 אלף ש"ח. העמוד של חורטיצה זכה להצלחה רבה והצליח לצרף אלפי גולשים תוך פחות משבועיים.
הקמפיין, שעלה גם על גבי שילוט חוצות ואוטובוסים תחת הסלוגן 'ת'וילה חורטיצה', הורד על ידי הרשת החברתית פייסבוק ונציגיה בארץ לאחר שחרג מחוקי התקנון . בימים האחרונים עמלו במשרד הפרסום מומה, בשיתוף נציגי פייסבוק בארץ, לתקן את העמוד כך שיוכל להעלות בחזרה לרשת החברתית.
חורטיצה - KHORTYTSA הינה וודקה אוקראינית, אשר שהצליחה מהר מאוד ליצור תהודה ולהגיע לתודעה רחבה. הוודקה מיוצגת בישראל על ידי חברת א.ג.ת.ד בע"מ המייבאת בין היתר וודקה לג'נד אוף קרמלין (אגדת הקרמלין), ויסקי לאודרס, ויסקי וילאם רידל ומותגים כגון בלגוף, לואי רוייה, גראנד מקניש, גראן טורינו, סיירה ועוד הנמכרים במועדונים, ברים ובנקודות מכירת האלכוהול ברחבי הארץ.
וודקה "חורטיצה" זכתה בפרסים בתחרויות עולמיות וכדי לעצור את מגיפת זיופי הבקבוקים אף פותחה עבורה טכנולוגיה ייחודית למניעת זיופים.
חורטיצה האוקראינית היא וודקה פרימיום כשרה, המיוצרת ממי באר מינראליים הידועים כבעלי סגולות מרפא זה מאות בשנים. הוודקה עשויה ממרכיבים טבעיים המקנים לה רכות וקלילות אקסקלוסיבית. מזקקת "חורטיצה" הוקמה בשנת 2002. זו המזקקה היחידה שהוקמה בתוכנית מקורית לצד אזור אקולוגי. לבניית המזקקה הושקעו יותר מ-60 מיליון דולר.
וודקה חורטיצה היא הוודקה המובילה באוקראינה עם נתח שוק של כ-30%. המזקקה של חורטיצה מייצאת ל-77 מדינות בעולם את הוודקה הנחשבת למוגנת ביותר מחיקויים.
לפרטים נספים: רונן הלל - רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור www.ronenhillel.co.il
רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבור, public relations